Who can I trust, in this place?

Mitt liv är bra nu. Vill ni ha några anledningar?

Jag har Ted Gärdestad i öronen, ord på pappret och på skärmen och jag behöver inte vara kär för att må bra. Jag är nöjd med mig själv, jag känner mig någorlunda bra i skolan (och att jag inte kunde redovisningen idag gör inget. Jag fixar det när jag faktiskt SKA redovisa), min vänner är underbara, jag kanske ska träffa Regina på lördag, datumet för SHirl är snart bestämt vilket betyder att jag kan börja planera med mina medhjälpare, jag känner mig utvilad och vi har uppsatsskrivning imorgon.

Vill ni ha en bättre förklaring av mitt humör just nu hittar ni den här:
Kalle Moraeus & Orsa Spelmän – Underbart

(Nej, jag lyssnar inte på folkmusik i vanliga fall, men eftersom mina humörsvängingar gjorde mig alldeles klämkäck för tillfället får jag väl spela med fullt ut!)

Kommentarer
Postat av: Niklas H Alsten

Synd att du inte lyssnar på folkmusik, det är rätt så descent musik.

2010-03-23 @ 21:50:50
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0