My hands are small, I know, but they are not yours, they are my own.

Jag älskar kreativt arbete vilket innebär att jag ser ut såhär:



Och här är ett urval av vad jag har gjort idag:



Anledningen till att de flesta sakerna ser missbildade ut är för att de är top secret, då jag känner två fantastiska damer som fyller år i mars månad. Anledningen till att målningarna ser missbildade ut är 1) för att jag inte kan använda målarfärger. Heja blyerts, digital målning och tusch säger jag bara. och 2) för att min kamera är helt dum så att man inte ser penseldragen vilka är halva grejen plus att den förstör mina färger och hatar mina skuggningar. Deprimerande.

Annat jag gjort idag är skrivit brev till vänner som aldrig ska skickas, skrivit digitala brev, skrivit lite på en bok jag försöker skriva, sovit, gjort halsband och armband, dansat och försökt sätta ihop en låt. Jag älskar att vara kreativ, det är den bästa terapin som finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0