Big Spender.

Timmar spenderades med att slänga pengar runt mig efter skolan. Jag och Carro åkte med Pontus och Viktor. Vi skulle ha mött Simon och Martin där också men de dök inte upp.
Jag har ju övertalat mig själv om att inte göra någon fjortisblogg där jag visar upp "dagens outfit" och vad jag köper eller något annat liknande opersonligt dravel. Tyvärr är jag svag för grupptrycket så här kommer det i alla fall.

Eller så gör dem inte det eftersom min webcam är dum och jag inte orkar böka med en riktig. Fick i alla fall med mig en plisserad svart kjol i äkta 30-tals modell, ett/en (fejk) pärlhalsband/pärlchoker, väckarklocka, armbandsur, två tröjor i organisk bomull (som är det skönaste som finns) och så ska jag få ett mineralpuder av Carro imorgon. Underbart!

Nu lyssnar jag på skivan som ovannämnda flicka och jag har sjungit in. Saknar att stå på scen, nästa gång blir i april. Känslan av eufori är obeskrivbar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0